Wednesday 27 December 2017

Action forex eurusd


Action Insight jest najpopularniejszą sekcją strony, czytaną przez handlowców z całego świata. Nasz zespół analityków pracuje przez całą dobę, analizując rynki pod kątem technicznych i fundamentalnych perspektyw w dostarczaniu raportów w tej sekcji. Przegląd rynku obejmuje najważniejsze wydarzenia na rynkach, a także ich wpływ. Analiza techniczna konkretnej pary walutowej znajduje się w sekcji technicznej. Objęte pary to EURUSD. USDJPY. GBPUSD. USDCHF. USDCAD. AUDUSD. EURJPY. EURCHF. EURGBP. Raporty specjalne GBPJPY obejmują średnio - i długoterminowe prognozy dotyczące kursów walut opartych na podstawach, zapowiedziach i przeglądach na posiedzeniach banku centralnego oraz wszelkie bieżące problemy, które będą miały wpływ na kursy wymiany. Analiza Insight Sesja w USA: Zamówienia i opcje Watch 27 lutego 14:34 GMT. przez ActionForex EUR: Wspólna waluta zyskała na wartości po odzyskaniu z 1.0551, oferty na 1,0 600 zostały wypełnione, ale zamówienia sprzedaży są nadal notowane na poziomie 1.0605, 1.0620 i 1.0635, a oprocentowanie sprzedaży wynosi 1.0650, 1.0680 i 1.0700-10. Z drugiej strony, oferty są widoczne na poziomie 1.0555-60, 1.0530 i 1.0500, zamówienia kupna są oczekiwane na poziomie 1.0480-85 i 1.0450, kupując intere. Perspektywy techniczne Kurs EURUSD w połowie dnia Kurs EURUSD kontynuuje konsolidację powyżej 1,0493, co jest krótkoterminowe, a obciążenie w ciągu dnia pozostaje neutralne. Z 1,0678 mniejszym powtór. - 27 lutego 14:14 GMT GBPUSD Perspektywy mid-day GBPUSD jest nadal ograniczony w zakresie 1,23462705. Odsetki w ciągu dnia pozostają neutralne, a perspektywy pozostają niezmienione. Cena a. - 27 lutego 14:09 GMT USDCHF Mid-Day Outlook USDCHF kontynuuje konsolidację poniżej 1,0140 tymczasowego maksimum. Przeciążenie w ciągu dnia pozostaje neutralne w tym momencie. Z 0,9966. - 27 lutego 14:07 GMT USDJPY Prognoza średniego kursu USDJPY nadal pozostaje w przedziale 111,58114,94, a obciążenie w ciągu dnia pozostaje neutralne. Spadek korygujący z 1. - Feb 27 14:04 Analiza Fundamentalna GMT Raporty Dolar kanadyjski Niezmieniony jako Durable US Mixed 27 lutego 13:59 GMT. przez MarketPulse USDADC jest prawie niezmieniony w poniedziałkowej sesji. Obecnie para ta notowana jest nieco powyżej linii 1,31. Na premierze nie ma kanadyjskich wydań. Na płaszczyźnie gospodarczej, US Core Du. Jen Steady przed japońską produkcją przemysłową, sprzedaż detaliczna 27 lutego 13:57 GMT. przez MarketPulse USDJPY rozpoczął tydzień z ograniczoną ruchliwością. Obecnie USDJPY notowane jest na poziomie 112,30. Na froncie gospodarczym USA publikuje raporty o zamówieniach na dobra trwałe i Oczekuje na sprzedaż w domu. Japonia będzie rel. Dolar okaleczony przez Trumps Bezczynność 27 lutego 12:36 GMT. przez MarketPulse Jest to nerwowy czas dla inwestorów. Istnieje wiele czynników, które powinny wspierać bardziej ryzykowne aktywa - poprawiając perspektywy gospodarcze w amerykańskich i amerykańskich dochodach korporacyjnych w Stanach Zjednoczonych i Chinach oraz stopniowo. DAX - Under Pressure jako Trump Speech Looms 27 lutego 12:34 GMT. od MarketPulse Indeks DAX opublikował niewielkie straty w poniedziałkowej sesji. Obecnie DAX jest notowany na 11.909,50 pkt. W momencie premiery, kredyty prywatne strefy euro wzrosły o 2,2, powyżej szacunków 2. Key Week For Donald Trump and Risk Rally 27 lutego 11:09 GMT. przez Swissquote Bank SA Donald Trump ma zamiar wygłaszać najważniejsze przemówienie - przynajmniej na temat rynków finansowych - od objęcia urzędu. Rzeczywiście, inwestorzy niecierpliwie czekają, aż prezydent w końcu wyjaśni swój plan. EURUSD Euro Edges Higher, Markets Oczy US Durables 27 lutego 10:57 GMT. przez MarketPulse Kurs EURUSD odnotował nieznaczne wzrosty w poniedziałkowej sesji. Obecnie cena pary wynosi 1.0580. W momencie premiery Private Loans wzrosły o 2,2, powyżej szacunkowej wartości 2,1. M3 Money Supply edg. Raporty z analizy technicznej GBPUSD: Trump stwarza bezpośrednie zagrożenie dla kabla Brexit-Hit Feb 27 14:19 GMT. przez Forex Funt spadł na azjatycki otwarty i pozostał słaby na początku europejskiej sesji dzisiaj. Spust za najnowszym spadkiem funta szterlinga zdaje się dotyczyć dwóch raportów: (1) tys. Analiza techniczna Forex 27 lutego 10:47 GMT. DeltaStock Inc. USDJPY Trend spadkowy pozostaje nienaruszony, dla ścisłego testu 111,60 obszaru wsparcia. Ten ostatni powinien zapewnić wiarygodny bas dla poprawy w kierunku 114,95 strefy. Początkowa rezystancja w ciągu dnia wynosi 112,53. AUDUSD pozostaje bezkierunkowy, wzrasta 20SMA obsługuje teraz 27 lutego 10:27 GMT. przez Windsor Brokers Ltd Australijczyk pozostaje w krótkotrwałym przeciążeniu, ukształtowanym w trzech kolejnych tygodniowych długonogich Dojis, niezdolnych do wyraźnego przełamania, pomimo wielokrotnych sond powyżej kluczowej bariery 0,7700. W jaki sposób. USDJPY Bears Tested Daily Cloud Base, 2017 Low In Focus 27 lutego 10:16 GMT. przez Windsor Brokers Ltd Silne przyspieszenie niedźwiedzi z 113,76 (najniższe o 21 lutego) wzrosło do 111,90 dzisiaj i trafiło do bazy rosnącej chmury dziennej. Silny, niedźwiedzi układ codziennych badań wywiera presję na parze dla ostatecznego wypychania. GBPUSD Osłabienie świeżego osłabienia 55100SMA Chmura dzienna Top Pivots przy 1.24001.2379 Feb 27 10:13 GMT. przez Windsor Brokers Ltd Pound przedłużył ostatnio piątkowy spadek w azjatyckiej sesji dzisiaj i złamał silne wsparcie na 1.2400 (zbiegły 55100SMA), po czwartku silny rajd został ograniczony barierą Fibo 61,8 na 1,2567. Świeży. EURUSD Negatywny ton, aby przetrwać podczas 55SMA Caps 27 lutego 10:10 GMT. przez Windsor Brokers Ltd Euro jest na zapleczu w handlu w pierwszych dniach poniedziałków i codziennie utrzymuje bazę danych w chmurze na poziomie 1.0557, po silnym przyspieszeniu niedźwiedzi i bliskim poniżej zbieżności 1055SMA po ostatnich piątkach. Zarejestrowany Mar 2004 Status: Członek 6 Postów Im short od 1.2176 sl: 1.2265. Zająłem pozycję w piątek rano około 8 rano EST. Chciałem naśladować przystanek, ale zasnąłem ze względu na zwariowane wzorce spania w zeszłym tygodniu. Na szczęście cena nagle nie odwróciła się do mnie przez mój postój. Zastanawiam się nad przeniesieniem sl asap do 1.2170, o breakeven. Zakryłem kolejne uderzenie w okolicy 1.1205, ale chciałbym zostawić ten handel otwarty i mam nadzieję, że przyzwoicie zyskać na zerwaniu poniżej 1,2060. Chciałbym dostać się wcześniej, ale ostatnio koncentruję się na GBPUSD i USDCHF. Czy ktokolwiek w tym handlu Co myślisz o przeniesieniu mojego przystanku do 1.2170 Zbyt ciasno umieściłem to tutaj, ponieważ myślę, że istnieją co najmniej dwa poziomy oporu od miejsca, w którym jesteśmy teraz na Fri, blisko 1,2124: 1) 1,2140 pt. Wysokie po odbiciu od 1.1203 (blisko piąta niska) i 50 fibo od piątku do 1.1203 2) nieco powyżej 61,8 funta (1.2159) z 1.2213-gt1.2077) i wcześniejszego wsparcia śróddziennego na piątek Jeśli je zepsuje, to poczekam do przerwy 1.2213 do glonga lub gry na mniejszych włóknach, aby odszukać małe zyski, dopóki nie pojawi się wyraźny kierunek Chcę być w dość przyzwoitym położeniu, na wszelki wypadek, gdyby wyrwał się z tej codziennej konsolidacji. Być może uda mi się ponownie wejść na odskok o powierzchni 1.1205 i zejść z obszaru 1.2200. Co sądzisz o moim rozumowaniu? W jaki sposób mogę poprawić ten typ analizy wsparcia dla fibo? może z pewnymi wskaźnikami zauważyłem intraday i codzienne podwójne szczyty i headandshoulders, przy okazji, ale nie wspomniałem o nich. Oba są sygnałami odwrócenia trendu, więc jest to wysokie prawdopodobieństwo, że zobaczymy więcej spowolnienia, ale wciąż jest trochę niepewnie co do tego kiedy dla mnie. Całkiem zasrany zysk za 100 pensów zniknął we wtorek. Ponownie wprowadzono 75 pipsów, które również zniknęły. Następnie wszedł krótko 1914. Powstrzymany 1944 za kolejne 30 pipsów trafienie. Nie mogę sobie pozwolić na to, aby pozwolić dochodowym transakcjom przeistoczyć się w straty, czekając na cel 150 pipsów zgodnie z systemem 5MFX. Od teraz będę musiał zacząć czerpać zyski, kiedy tylko będę miał. czy widziałeś mój raport z osiągnięć w innym wątku - zarządzanie tradycjami ma nieco inny sens - przynajmniej w krótkim okresie jego zasady mnie przerażają - ale to mój styl - lubię walić w singlesdoubles i nie szukając biegania w domu Zdecydowanie raczej nie wykonuję dużego ruchu niż widzę, że fajny zysk wyparowuje strategia 150 pipsów może czasami zadziałać, ale ten miesiąc był trudny z 12 udanych transakcji, tylko 3 pęknięte 150 pestek Beau poleca przeniesienie zatrzymaj się, by wyliczyć, że masz przed sobą od 75 do 100 pipsów. Zastanawiam się, czy nie zgubić jednej stawki za 50 lub 60 pipsów - lub przynajmniej przesunąć stopę do 25, ale z czasem (np. doświadczenie), być może Zyskać wygodniej z Beaus trade mgmt - Jestem pewien, że on ma historię, aby poprzeć swoje strategie Ale spójrz na te wpisy wyraźnie, ile wartości w tych TRL - czy nie zgodziłbyś się i bazując na ostatnich osiągnięciach, po prostu skupię się na euro i wyłączeniu kabla: Im tylko zaawansowany początkujący - trzymaj to w m ind Zupełnie głupi 100-procentowy zysk zniknął we wtorek. Ponownie wprowadzono 75 pipsów, które również zniknęły. Następnie wszedł krótko 1914. Powstrzymany 1944 za kolejne 30 pipsów trafienie. Nie mogę sobie pozwolić na to, aby pozwolić dochodowym transakcjom przeistoczyć się w straty, czekając na cel 150 pipsów zgodnie z systemem 5MFX. Od teraz będę musiał zacząć czerpać zyski, kiedy tylko będę miał. V Wiem dokładnie, jak się czujesz. Próbując nauczyć się tego biznesu forex i starego standardu, pokroić swoje straty na krótko i pozwolić, aby twoje zyski nie działały dla mnie. Uruchomienie 3 rachunków demo, które to wszystko zaczęło ssać wielki czas (2 to znaczy). Traktowałem te śmieszne pieniądze jak własne. Gdyby ktoś inny niż moja żona zobaczył, że jestem strzeżony, przy tym wirtualnym pieniądzu, musieliby mnie oddać. Użyłem nie miłego języka w głośnych dźwiękach i, i. i. MOJA ŻONA powiedziała: "Dlaczego nie czerpiesz zysków, gdy jesteś w ciąży?" Teraz spędzam swoje życie przed komputerami, oglądając niebieskie i czerwone paski przez cały dzień i całą noc. Soooo - w mojej 10.000 demo zacząłem brać pieniądze, kiedy byłem na górze. Nazwane konto po jej quotMacro-Maiquot. W ciągu około 2 tygodni dostałem tego frajera do 12,900.pl, biorąc wszystko, gdy rynek zaczął się do mnie zwracać. Zapobiegł stratom najlepiej jak potrafiłem z zyskami 2-10, a nawet paroma. Jestem dolnym i górnym wyborem, co wywołuje wiele emocjonalnych zawirowań. Uważam, że jestem chciwy i nie chcę oddawać tego górnego ani dolnego 40 - 150 pestek. Wejdź w Elliott Wave. Z powodu dna i zwieńczenia wchodzę w wiele pierwszych fal. Są one ogólnie poprawione i widzę na tym rynku niesamowitą ilość. W tym miejscu można zatrzymać uderzenia, próbując pozwolić mu działać. Jeśli wymieniłbyś 3 fale i cytowałbyś fale korekcyjne, to nie byłoby potu. (Przeczytanie tego sprawia, że ​​chcę zmienić moje złe nawyki handlowe). Osobiście może to być kurczak. t ale pieniądze są w banku, biorąc zyski. Kiedy budzisz się późno i przez przypadek weź się w cenę pościgu za 3 lub C falę z zatrzymaniami i chroń. Sądzę, że właśnie tam granice zadziałają. Po prostu nie mogę wziąć 50 i zobaczyć 200 za tym punktem. Czuję, że coś przeoczyłem. Mam nadzieję, że to pomoże i dobry handel. śliski 60 P. S. Każda pociecha, którą pokonuję w tym tygodniu. Wszystko jest źle i minęło Mój powód do rozpoczęcia tego wątku był dla handlowców do podzielenia się swoimi przemyśleniami w kategoriach zajmowania pozycji na rynku (coś, czego nie widziałem, dzieje się na forum.), Tak, że może być nauka i dyskusja wokół handlu. Wyjaśnienie, dlaczego handlu lub przewidywania jest kluczem do nauki. Złożenie zamówienia jest zobowiązaniem do utworzenia kopii zapasowej. Na przykład, byłby to idealny moment, by usłyszeć, co handlowcy mówią o EURUSD. Czy przyjmują pozycję odwróconą, czy też będą trzymać się trendu Jakie zobowiązanie zamierzasz zrobić i dlaczego. Pozostaję przy systemie EZ Trade. Beacuse, 1. Nie wiem wystarczająco dużo lub mam wystarczające doświadczenie, aby przewidzieć akurat. 2 Oczyściłem 2 konta demo (teraz pracuję nad trzecim) używając moich przydawkowych prognoz. Tak więc wiem wystarczająco dużo, aby wiedzieć, że nie wiem wystarczająco dużo, aby wykonywać własne połączenia Forex Trading: najtrudniejszy sposób na łatwe pieniądze. Podczas gdy ja, podobnie jak większość handlowców, od jakiegoś czasu brakowało USD, teraz jestem płaski. Powód: kiedy trend lub akcje itp. Stają się wiadomościami na pierwszej stronie, są codziennie w radiu telewizyjnym, a każdy, kogo wpadasz wszędzie, mówi o tym - nadszedł czas, aby wziąć zyski i dokonać ponownej oceny, zanim wrócisz na rynek . Nigdy nie rani mnie to, by czerpać zyski i być płaskie, nawet jeśli zostawiam dużo pestek na stole, ponieważ nigdy, przenigdy nie mogę zadzwonić do góry ani do dołu i nie próbuję. Zawsze boli mnie oddanie pestek na rynek, ponieważ byłem zbyt chciwy, by czerpać zyski, gdy po raz pierwszy zaczynałem czuć się niekomfortowo z powodu pozycji. Będę szukał silnego potwierdzenia kontynuacji lub odwrócenia trendu przed zawarciem transakcji długoterminowych lub pośrednich. "Jedna popularna powiedzenie na ten temat maty jest całkowicie błędne to: Nie możesz zepsuć się, biorąc profits. Thats dokładnie, ilu inwestorów zbankrutowało. Podczas gdy amatorzy się załamują, ponosząc duże straty, profesjonaliści zbankrutują, biorąc niewielkie zyski. Problem w skrócie polega na tym, że natura ludzka nie działa na zasadzie tomaksymizacji zysku, ale raczej w celu zmaksymalizowania szansy na zysk. Chęć maksymalizacji liczby zwycięskich transakcji (lub minimalizacji liczby przegrywających transakcji) działa przeciwko inwestorowi. Wskaźnik sukcesu transakcji jest najmniej istotną statystyką wydajności i może nawet być odwrotnie proporcjonalny do wydajności. William Grünhardt

No comments:

Post a Comment